Korzystanie z witryny Elektronicznej Rejestracji Kandydatów UJ oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies.
Więcej informacji można znaleźć w Polityce plików cookiesZaakceptuj i zamknij X

Uniwersytet Jagielloński

Elektroniczna Rejestracja Kandydatów

Elektroniczny sposób doręczenia decyzji

Informacje na temat elektronicznego sposobu doręczania pism za pomocą ePUAP. Jak taniej, szybciej i ekologicznej odebrać decyzję w sprawie przyjęcia na studia?

Krok 1. Załóż darmowe konto na Platformie ePUAP na www.epuap.gov.pl.

Instrukcja zakładania konta na Platformie ePUAP

Krok 2. Złóż wniosek o Profil Zaufany z konta w ePUAP.

Instrukcja składania wniosku o uzyskanie profilu zaufanego ePUAP

Krok 3. Zadeklaruj elektroniczny sposób doręczania pism w systemie ERK.

Elektroniczny sposób doręczania pism w systemie ERK można zadeklarować podczas rejestracji na studia w systemie ERK.
Przy wypełnianiu formularza „sposób doręczania pism” będziesz proszony o:

  • wybranie elektronicznego sposobu dostarczania pism za pomocą Platformy ePUAP,
  • oświadczenie, że posiadasz konto na Platformie ePUAP,
  • oświadczenie, że masz możliwość potwierdzania doręczenia pism na Platformie ePUAP,
  • wyrażenie zgody na doręczanie wszelkich pism w procesie rekrutacji na studia w UJ za pomocą Platformy ePUAP,
  • wprowadzenie adresu Twojej skrytki na Platformie ePUAP (pamiętaj, Twój adres e-mail nie jest adresem Twojej skrytki!).

Instrukcja konfiguracji adresu skrytki na Platformie ePUAP

Krok 4. Odbieraj pisma poprzez ePUAP w postępowaniu rekrutacyjnym na studia.

Kandydaci, którzy zadeklarowali elektroniczny sposób odbioru decyzji w sprawie przyjęcia na studia, aby skutecznie odebrać decyzję powinni postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

Instrukcja odbioru decyzji ePUAP


Pobierz wszystkie instrukcje jako plik PDF (~800 KB)